Monday 15 June 2015

Belian Simkad Tone Plus

BELIAN SIKMAD TONE PLUS


HARGA BELIAN SIMKAD TONE PLUS


HARGA HQ TONE PLUS



Terdapat beberapa cara untuk mendapatkan stock simkad Tone Plus ini, anda boleh pilih mana satu yang mudah kepada anda. 




HARGA SIMKAD TONE PLUS




Ahli Baru : RM98.60 (3G), RM103.60 (4G)

Ahli Tone Plus

Normal User (NM) : RM78.60 (3G), RM83.60 (4G)

Service Centre (SC) : RM74.60 (3G), RM79.60 (4G)

Prem. Service Centre (PSC) : RM73.60 (3G), RM78.60 (4G)

Pembelian stock simkad dalam kuantiti yang besar, 
ada diskaun special untuk anda. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


CARA BELIAN 1


Boleh hubungi saya terus untuk dapatkan simkad..


Nama : Muhd Aizat Wahab
No Tel : 010-7737916
Email : mdaizat1907@gmail.com




Anda boleh bank-in kan terus kepada saya dan hantar kan bukti pembayaran melalui WhatsApp, Telegram, FB Messengger atau email. Bayaran yang dibuat sebelum jam 5.00 petang, akan diproses dan akan dihantar pada hari yang sama. Simkad akan sampai kepada ada keesokan hari ( juga bergantung pada kawasan). Simkad akan dihantar kepada anda, menggunakan Pos Laju sahaja.

Contoh Pos Laju

Contoh Pengeposan Setiap Hari


*** Untuk pendaftaran ahli baru Tone Plus dengan saya, ada special gift untuk anda dari saya. Untuk epoimen, info lanjut tentang Tone Plus, pendaftaran dan camana nak rempit dalam program ini, anda boleh wasep atau call saya terus.

--------------------------------------------------------------------------------


CARA BELIAN 2


Anda juga boleh mendapatkan simkad Tone Plus, melalui wakil-wakil SahabatSmart berdekatan dengan kawasan anda. 

Anda boleh rujuk senarai SahabatSmart di Tone Plus Apps atau 
KLIK DI SINI ...


Memorandum rasmi daripada pihak Tone Group untuk semua ahli berkaitan harga simkad terbaru. 



----------------------------------------

** sekiranya anda berhasrat mendapatkan simkad dalam kuantiti yang banyak, melebihi 20 keping, saya cadangkan anda klik SPECIAL OFFER untuk mendapatkan harga dan tawaran tambahan yang lebih menarik. Dan hubungi saya terus...



KALAU BUKAN INI, APA LAGI
KALAU BUKAN SEKARANG, BILA LAGI

PELUANG KEEMASAN INI
 TIDAK PATUT ANDA LEPASKAN




No comments:

Post a Comment