Saturday 20 June 2015

Cara Daftar Tone Plus

DAFTAR TONE PLUS SEKARANG


SAYA SANGAT BERMINAT, 
SAYA NAK SERTAI EN. AIZAT SEKARANG.. 


Tahniah !!! Terbukti, anda memang pengguna handphone yang BIJAK, insyaallah saya akan bimbing anda sebaik yang mungkin di Tone Plus. 

Anda hanya perlu ikut langkah-langkah mudah dibawah ini :-


LANGKAH 1: Pilih Pakej Pilihan

Pertama sekali, anda perlu memilih pakej yang diinginkan antara starter pack, biz pack atau pun sahabat. 



Saya syorkan anda untuk mendapatkan terus Pakej BizPack. Bila anda dah menjadi ahli, simkad sudah berada di tangan, boleh daftarkan terus femili atau kawan-kawan.

Untuk yang lebih advance, boleh terus dapatkan Pakej Sahabat, kelebihannya anda boleh rujuk DI SINI. Sangat-sangat berbaloi..


LANGKAH 2: Buat Pembayaran

Setelah anda memilih pakej yang dikehendaki, anda boleh membuat bayaran terus ke akaun bank saya. Hubungi saya melalui whatsapp, telegram atau facebook chat untuk maklumkan pembayaran. Jangan lupa lampirkan juga bukti pembayaran. 

Maklumat akaun adalah seperti berikut..


Nama : Muhd Aizat Wahab
E-mail : mdaizat1907@gmail.com


Pembayaran sebelum jam 4 petang, akan diproses dan di poskan pada hari yang sama. Anda akan menerima parcel tersebut 1 ke 2 hari (bergantung kepada area dan perkhidmatan pos). 



LANGKAH 3: Pendaftaran Ahli Tone Plus

Saya perlukan NAMA, IC, ALAMAT, EMAIL, TELCO LAMA, NO LAMA, BANK, AKAUN BANK untuk proses pendaftaran Tone Plus. Saya akan maklumkan kepada anda Nombor ID (TPA) & Nombor Telefon sementara Tone Plus. Simkad boleh digunakan terus apabila sampai di tangan anda.



LANGKAH 4: Sertai Support Group

Pastikan anda sertai semua platform di bawah sebagai satu kemudahan bagi anda untuk mendapat perkembangan terkini & bantuan daripada rakan-rakan niaga mengenai Program Tone Plus dan

1. Telegram Support Group (SmartGroup)
    Saya akan add kan anda dalam Telegram SmartGroup.

2. Like FB Pages: KLIK DI SINI

3. Join FB Support Group:
     Group 1 : KLIK DI SINI 
    Group 2 : KLIK DI SINI


Langkah 5: Dapatkan Apps, Web dan Bahan Promosi.

Dapatkan semua kemudahan yang telah disediakan untuk membantu anda dalam penajaan supaya lebih mudah dan berkesan. 

-- Install Aplikasi Tone Plus di handphone anda : KLIK DI SINI 
-- Bahan Promosi ONLINE: KLIK DI SINI
-- Bahan Promosi OFFLINE : KLIK DI SINI 



- END -

-------------------------------------------------------


TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ANDA    





1 comment: