Thursday 14 December 2017

Promo Bonanza Disember 2017

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera..
Apa khabar Tuan/Sis?

Saya Branch Aizat (Masta), 
Admin 1 untuk TonePlus SmartGroup.. 

Saya ada CITER BEST untuk Tuan/Sis semua, sebagai ahli TonePlus yang bertuah, yang berdaftar sebagai pengguna link promosi website smarttoneplus.com

Ok, camnie, bulan 12 skang nie, 
HQ ada buat Promosi Year End Bonanza
Diskaun harga untuk belian simkad..
➤ 20pcs - 99pcs = Diskaun RM6.00
➤ 100pcs & ke atas = Diskaun RM8.00

Jadi, hujung bulan nanti, saya ada plan nak buat belian lebih sikit untuk stokkan simkad pada 29 Dis 2017 (Jumaat)..



So, kalau ada antara Tuan/Sis, berminat nak upgrade SC (16%) atau PSC (18.5%) dengan harga yang PALING MURAH & PALING JIMAT, ini lah masanya, ini lah peluangnya.. 

Tuan/Sis boleh tumpang sekali belian simkad dengan belian restock saya nanti, saya support & bantu sikit belian simkad untuk Tuan/Sis upgrade SC/PSC..

Untuk Tuan/Sis yang nak tumpang sekali & upgrade nanti, just follow saja jumlah & harga special simkad seperti dalam gambar di bawah..





Berikut adalah HADIAH PERCUMA dan KELEBIHAN Tuan/Sis akan dapat & terima apabila upgrade di bulan Promo Disember ini..





Camana? Nampak tak?
Nampak berapa Tuan/Sis akan jimat/untung kalau upgrade SC atau PSC bulan Disember nie?

FYI, harga simkad TonePlus belian biasa, akan kembali kepada harga asal bermula Januari 2018, RM78.60 (3G) & RM83.60 (4G).. 

Jadi, anda akan untung lebih kurang RM32/pcs setiap kali daftarkan ahli baru di bawah anda sendiri dan RM12/pcs untung runcit setiap kali edarkan simkad..  

Tuan/Sis, jangan lepaskan peluang istimewa untuk upgrade SC/PSC dengan promosi harga diskaun dari HQ kali ini.. inilah masanya..

Bagi tuan/sis, yang betul2 berminat,
boleh klik link wasap personal saya dibawah nie..
--> http://scpsctoneplus.wasap.my
--> http://scpsctoneplus.wasap.my

Saya akan reply dan share info & step2 selanjutnya...

Offer atas nie, saya just OPEN untuk "6 ORANG" sahaja, siapa cepat, dia dapat.. lock cepat2 nama tuan/sis yerrr.. 


Terima kasih,


Branch Aizat
- 0107737916
- 0107737916

**jangan lupa share dgn kawan2, mungkin ada yg berminat untuk upgrade SC/PSC..
**abaikan msg iklan ini, jika tidak berkaitan..


No comments:

Post a Comment